I CONGRÉS DE ROBÒTICA EDUCATIVA (CdR-EDU 2018)

En aquests moments de canvis en el paradigma de l’ensenyament-aprenentatge pensant en la formació d’alumnes pel segle XXI, la robòtica és una eina per fer un ensenyament interdisciplinar, permetent treballar d’una manera més experimental, més propera i emotiva als alumnes.

El Congrés de robòtica educativa vol ser l’espai, on els docents, puguin conèixer quins aprenentatges reals fan els alumnes utilitzant la robòtica com a eina de treball, i al mateix temps un espai d’intercanvi de bones pràctiques educatives.

Per aquest motiu li demanem que si en el seu centre es porta a terme una bona pràctica educativa a l’aula, encoratgi als professors responsables de portar-la a terme a presentar-la al Congrés.

Per participar-hi cal que ens feu arribar una breu explicació per mitjà del següent formulari de participació.

Us agrairíem que féssiu arribar aquesta informació a tots els docents del vostre centre.

El professorat que presenti una pràctica educativa i aquesta sigui seleccionada la seva inscripció al congrés serà gratuïta. Si la pràctica no ha estat seleccionada el professorat gaudirà d’un descompte en fer la inscripció. Per a més informació consulteu l’apartatcontribucions.

Trobareu tota la informació del congrés al següent web: I Congrés de Robòtica Educativa.

Agrairíem que fes arribar la informació del congrés a tot el professorat del seu centre.

Esperem comptar amb la seva participació.

Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya

2,3 i 4 de juliol de 2018 a Vic