Setmana de la ciència 21

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport del Departament d’Educació, organitza la 26a edició de la Setmana de la Ciència, que se celebrarà del 12 al 21 de novembre, arreu de Catalunya.

L’activitat “La ciència en primera persona” que es celebrarà el dia 17 de novembre al matí s’emmarca en la Setmana de la Ciència,  amb la finalitat del foment de les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat del nostre país, pretenent apropar els i les científiques als instituts.

L’activitat adreçada a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va a càrrec de científics/ques que es dediquen a la investigació i que expliquen la seva tasca, tant des del vessant científic com del vessant humà.

Es proposen 4 grans temes per a tractar amb els següents ponents:

9.15 a 10.15h: Robòtica:  Anaís Garrell (IRI)

10.30h a 11.30h: Xarxes Socials: Davinia Hernández-Leo (TIDE -UPF)

11.45h a 12.45h: Astrofísica: Ignasi Ribas (IEEC) (ICE-CSIC)

13h a 14h: Economia circular: Jordi Morató i Juan David Escorcia (UPC)

Us compartim els reptes i vídeos del dia del la ciència a les escoles i el formulari per formalitzar la inscripció a l’activitat

També us compartim l’enllaç de connexió per l’activitat del dia de la ciència per a les escoles dins de la setmana de la ciència: You Tube: https://youtu.be/ZDEGbx_HMRA

Més informació detallada a www.setmanaciencia.cat