mSchools Awards 2024!

Principals novetats:

Nova modalitat: projectes elaborats amb plaques programables micro:bit, Arduino o ED1. Per reflectir millor la diversitat digital i projectes que es desenvolupen actualment, s’obre una nova modalitat, que inclou la presentació de projectes elaborats amb plaques de prototipatge.

Temàtica: els projectes que es presentin en aquesta edició hauran de donar resposta a reptes vinculats a un dels següents quatre eixos:

Eix 1: Benestar emocional i social

Eix 2: Art i creativitat per la cohesió, integració i transformació

Eix 3: Ciutadania democràtica i consciència global

Eix 4: Llengua, cultura i diversitat

A les bases trobareu exemples de temàtiques relacionades amb aquests eixos.

Contingut del projecte: a part dels continguts específics demanats a cada modalitat, tots els projectes hauran de presentar:

Vídeo explicatiu del procés, on els protagonistes han de ser els alumnes.
Pòster divulgatiu de la proposta.

Bases del concurs

El període d’inscripció i de lliurament de projectes s’iniciarà el 8 d’abril i finalitzarà el 6 de maig de 2024 a les 14:00 hores.

La inscripció dels projectes es realitzarà a través de la pàgina web https://mschools.com