II Jornada ACUDAM

Una jornada online única a Catalunya, inclusiva i dirigida preferiblement a l’alumnat de 3r i  4t d’ESO, formació professional i batxillerat.

ACUDAM està organitzant pel pròxim 20 de novembre la II Jornada que porta per títol “Influencers 5G, present i futur de la inclusió” #disCAPACITAT.

Una jornada que vol educar en valors a l’alumnat i mostrar realitats que ajudin a trencar prejudicis vers les persones amb algun tipus de disCAPACITAT. La jornada serà retransmesa en streaming (online) des del Teatre L’Amistat de Mollerussa (Lleida).

I tot això de la mà de 4 persones influents del nostre territori:

• Abraham Orriols periodista de TV3  (presentador de la jornada).
  • Eloi Collell, presentador del programa de TV3 “Per què volen els avions”  (ponent).
  • Manel Eiximeno, director del Centre de Recursos Educatius ONCE Barcelona – Catalunya (ponent).
  • Susana Rodríguez, esportista i presidenta del Club Esport de Pàdel Adaptat de Catalunya i coorganitzada de l’open del Circuit Nacional a Catalunya –(ponent)