Formació Aules del Futur

CC-BY-NC-SA GmedranoTIC
Formació Aules del Futur

Nivell: Primària – Secundària

(Es prioritzarà l’assignació a docents de centres del programa d’innovació STEAMcat)

Hores: 20h

Inici: 19 d’abril

Inscripció oberta fins el 6 d’abril

Els sistemes educatius estan desplaçant-se des de plantejament de processos d’aprenentatge individuals cap a ajudar els aprenents a desenvolupar competències en processos col·laboratius. Aquest curs té per objectiu contribuir a facilitar als centres la iniciació de la creació de dinàmiques a l’aula que ajudin l’alumnat a desenvolupar competències i actituds a partir de repensar els espais físics i digitals per reforçar les metodologies i estratègies centrades en l’alumnat.
Comptarà amb intervencions d’algun expert i/o direccions de centres que han implementat l’Aula del Futur.
El curs es farà seguint la metodologia Flipped Classroom, amb activitats prèvies i posteriors a les sessions virtual.

+ informació