Code Week 2020

L’edició d’aquest any 2020 de la Code Week de la UE ja està gairebé en marxa.

Organitzeu una activitat amb la vostra classe i compartiu la idea amb altres docents del vostre centre educatiu. Pot ser un taller presencial, una lliçó amb els vostres alumnes, un seminari web, etc. Les possibilitats són infinites. La realització de l’activitat no cal que s’emmarqui exclusivament durant els dies de la Code Week, també es pot realitzar al llarg de tot el curs escolar.

A partir de demà fins al dia 25 d’octubre podeu participar-hi afegint la vostra activitat al mapa que els organitzadors de l’esdeveniment ofereixen en la seva pàgina web.

Us recomanem participar  a la Code Week de la UE perquè és una iniciativa que ajuda a desenvolupar la creativitat, el pensament crític, habilitats per a la resolució de problemes i fomenta el treball col·laboratiu del vostre alumnat.

Per tal d’ajudar-vos en el procés de creació de la vostra activitat des de la mateixa pàgina web de la Code Week s’ofereixen una sèrie de materials i de recursos. Segur que plantejareu una activitat molt innovadora, com per exemple, jocs o animacions amb Scratch, mapes interactius utilitzant Makey Makey, activitats de robòtica, projectes de tinkering relacionats amb la metodologia STEAM, etc.

Ànims, i a ser creatus!