Physicat
Physicat, és un concurs de resolució de problemes de física en equip adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO. Ja us hi podeu apuntar! El període d’inscripció és del 2 a l’11 de març. Pots consultar tota la informació del funcionament del concurs, el temari i inscriure’t a: http://blocs.xtec.cat/physicat/











