Premi a la millor recepta escolar

Des de l’Associació Vida Sana, després dels reeixits projectes educatius de la maleta pedagògica de l’Hort a Casa, el llibre l’hort escolar ecològic i el premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica, us volem presentar projecte LIFE MENUdaTIERRA per promoure una alimentació sostenible a partir de receptes tradicionals.

Què oferim als centres?

• Una guia didàctica per promoure l’alimentació sostenible als centres escolars. Descarregar AQUÍ
  • Receptes adaptades a infants d’entre 5 i 14 anys per cuinar a l’escola o amb la família. Descarregar AQUÍ
  • Un PREMI de 1000 € a la millor recepta sostenible desenvolupada a un centre escolar. Més informació i bases AQUÍ

A més, oferim a les famílies, menús, receptes i material audiovisual per tal de poder adoptar de manera senzilla una dieta més sostenible i respectuosa amb el clima.

Tots els materials són gratuïts.

Llengües en valor. Materials disponibles en Català, Castellà, Gallec i Euskera.