Els ulls de la història. L’experiència didàctica

Us compartim aquesta informació sobre la Convocatòria de la segona edició de la proposta Els ulls de la història. L’experiència didàctica per al curs 2026-2027.

Els ulls de la història. L’experiència didàctica és un recurs gratuït, adreçat a primer i segon cicle de secundària i creat per portar el patrimoni a l’aula. Aquesta proposta educativa ofereix experiències d’aprenentatge innovadores i adaptades al nou currículum, que posen en valor el patrimoni cultural com a eina per entendre millor el present tot connectant els monuments catalans amb la realitat actual.

Pren forma a través de situacions d’aprenentatge (SA) creades per un equip de professionals en l’àmbit de la pedagogial’educació i la socialització del patrimoni. Aquesta SA consisteix en diverses sessions optatives de treball a l’aula i una sessió a la sala de realitat virtual que l’equip UDLH porta al centre educatiu. A l’Alt Empordà, la situació d’aprenentatge serà el Conjunt monumental de Sant Pere de Rodes:

L’edició del curs 2026-2027 començarà l’octubre del 2026 i acabarà el maig del 2027.
Pots consultar aquí el dossier del projecte i les bases de la convocatòria.

Més informació i sol·licituds

Desplaça cap amunt
Ves al contingut