Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar​

El proper dijous dia 2 de maig es celebra el Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar​. Per aquest motiu des del Consell Comarcal de l’Alt Empordà es porta a terme una campanya de sensibilització dirigida sobretot a infants i joves.

La voluntat d’aquesta acció és arribar a l’alumnat amb un missatge molt clar: Tu tries com jugar la partida.

La campanya presenta diversos personatges en un entorn digital amb el qual els i les joves estan molt familiaritzats. De cadascun d’aquests personatges se’n ressalten quatre característiques en diferents nivells: Empatia, Agressivitat, Respecte i Indiferència.

D’aquesta manera, no només es posen en valor els atributs positius de l’empatia i el respecte, sinó que també es té en compte la valentia que implica no mostrar-se indiferent davant les possibles situacions d’assetjament.