Conferència Microplàstics al mar

Adreçada a l’alumnat de Batxillerat i 4t d’ESO dels instituts que pertanyen al parc natural de Cap de Creus: Cap Norfeu, Illa de Rodes de Roses i Centre escolar Empordà de Roses, IE de Cadaqués i institut de Llançà.

La conferència anirà a càrrec d’Oriol Uviedo, oceanògraf, graduat en Ciències del Mar per la UB el 2020 i actualment és tècnic de projectes a la UB.  Coordina projectes de contaminació per microplàstics, ciència ciutadana i Ocean Literacy (coneixement que té la població sobre els mars i oceans). També és divulgador científic.

En aquesta conferència es tractarà la problemàtica dels microplàstics i el seu impacte en les nostres aigües. Parlarem sobre els orígens d’aquest tipus de contaminació, com l’estudiem (amb el cas d’estudi del projecte Surfing For Science), els seus impactes, quines conclusions en traiem i què hi podem fer al respecte.

Enllaços per consultar i visualitzar amb l’alumnat:

(durada 30 minuts)

(a la  contraportada del minut 52:42)