SETMANA DE LA CIÈNCIA 2020

Termini d’inscripció ampliat fins el 14 d’octubre.

L’activitat es fonamenta en tres parts:

1. Edició d’un vídeo, d’una durada d’uns 5-10 minuts on es llença també una proposta o un repte.
  2. Aquest vídeo el visualitzarà l’alumnat en hores lectives juntament amb els seus professors/es. L’alumnat ens faran arribar imatge del repte aconseguit (foto o vídeo) així com les preguntes que volen formular als/a les científics/ques.
  3. El dia 18 de novembre al matí, connexió en línia amb cadascun dels/de les 4 científics/ques.

L’activitat adreçada a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va a càrrec de científics que es dediquen a la investigació i que expliquen la seva tasca, tant des del vessant científic com del vessant humà.

Es proposen 4 grans temes per a tractar amb els següents ponents:

• Intel·ligència Artificial:  Armand Vilalta (BSC)
  • Epidemiologia: pendent
  • Genètica: Gemma Marfany(UB)
  • Sostenibilitat: Sílvia Lacorte(IDAEA CSIC)

L’enllaç que han d’omplir els centres educatius interessats a participar en l’activitat, abans del 14 d’octubre.

Setmana de la ciència INFORMACIÓ

Formulari d’inscripció dels centres