Recer[kids]

Recerkids és un programa educatiu organitzat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i Eduxarxa amb l’objectiu d’apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è d’Educació Primària.

Oberta la inscripció A LA VII EDICIÓ DEL PROGRAMA RECERKIDS!

Des del dia 22 de setembre s’ha donat el tret de sortida a la convocatòria de les inscripcions de l’edició 2022-2023 del programa Recerkids, que estaran actives fins al 31 d’octubre.
Els projectes de recerca d’enguany tractaran sobre l’estudi de la Biologia, la Zoologia, la biodiversitat i l’afectació de les espècies invasores als ecosistemes.

Inscriviu-vos ara!

TRES LÍNIES TEMÀTIQUES PER ESCOLLIR

Es proposarà un projecte de recerca pautat i un altre de temàtica oberta al voltant d’aquests tres eixos:

1.  L’evolució de les espècies
2.  L’observació dels éssers vius
3.  L’estudi de les espècies invasores

ET RECORDEM EL FUNCIONAMENT DEL PROGRAMA

El programa es divideix en dues fases:

• El projecte de recerca a l’aula al voltant de la temàtica d’enguany, que culminarà amb l’elaboració d’un pòster científic, que publicarem al web de Recerkids.
  • El congrés presencial a 4 universitats catalanes (per a aquells centres que obtinguin plaça), on les escoles participants podran compartir els resultats de la seva recerca amb la resta de centres. A més, podran participar en tallers experimentals i gaudir d’un espectacle científic d’allò més emocionant!

CALENDARI GENERAL 2022-2023

• Inscripcions: del 22 de setembre al 31 d’octubre de 2022
  • Projecte de recerca: del 9 de gener al 14 d’abril de 2023
  • Congressos: maig de 2023 (dates i llocs per concretar)

Si tu també tens ganes de treballar un projecte diferent amb el teu alumnat:

Engresca’t i inscriu la teva classe!
Tens del 22 de setembre al 31 d’octubre per inscriure la teva classe.
(Recorda que les places al congrés s’adjudicaran per ordre d’inscripció.)