Prova Cangur 2024

Aquest 21 de març 28 centres primària i secundària de l’Alt Empordà han participat de la prova Cangur. es tracta d’una activitat matemàtica anual, amb el format de concurs individual, promoguda per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, que es marca com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove i la mainada, mitjançant una participació massiva en una activitat científica, sense intentar fer cap selecció ni comparació entre centres ni entre zones geogràfiques:

L’alumnat de les etapes de primària i ESO hi han participat dins del seu centre. L’alumnat de batxillerat dels Instituts Olivar Gran, Narcís Montoriol i Cendrassos de Figueres s’han trobat al pavelló d’esports per fer-hi la prova tots junts.