IX Trobada Vilafant Vila educadora

Us informem que són obertes les inscripcions fins al 14 de març:

Inscripció

9a Trobada “Vilafant, vila educadora” que se celebrarà el dissabte 16 de març al CEIP les Mèlies a partir de les 9.15 h.

– «10 anys de trajectòria» amb Martí Fonalleras
– «Trajectòria de la promoció del 2008» amb exalumnes de l’Institut de Vilafant
– Tallers Municipals de Música («Actuació en directe del “Combo”»)

– Ponència “Reptes de futur” amb Gaspar Hernàndez

– Lliuraments de premis de “6es Beques a l’excel·lència” i “5è concurs de cartells de Vila educadora”.

I tot el que la comunitat educativa (mestres, pares, mares, alumnes…) hi aporteu:

Aquesta trobada és oberta a tothom (professors/es, pares i mares, alumnes …), i ofereix un espai obert a la discussió sobre diversos aspectes de l’educació i amb riquesa de diversitat de punts de vista. El format de la trobada consisteix diferents ponències breus (segons programa adjunt), presentacions de projectes i exposicions.

La inscripció és gratuïta. Només s’ha d’omplir la butlleta d’inscripció per internet (Inscripció) abans del dijous 14 de març (si teniu cap dubte, podeu adreçar-vos a serveispersones@vilafant.cat).

Més informació i inscripcions: http://www.vilafant.com/vilaeducadora.php