Cloenda virtual del projecte Rossinyol 2020

El Projecte Rossinyol és un projecte de mentoria que  facilita el contacte entre estudiants universitaris i nens i nenes de primària de  diferents cultures i contextos socials amb l’objectiu d’establir una relació de suport i aprenentatge. Els mentors/es són estudiants de diferents graus de la UdG que acompanyen periòdicament un nen/a per tal que conegui diferents espais de la ciutat, llocs d’oci, diversió i cultura amb la finalitat d’accelerar el seu procés d’integració. Aquest projecte es va iniciar a Figueres el curs 2010-2011 amb cinc parelles. Aquest any hi han participat setze parelles d’alumnes de la UdG i alumnes de les escoles de Figueres: Pous i Pagès, Parc de les Aigües, Joaquim Cusí i Furtunet, Amistat, Salvador Dalí i Josep Pallach.  Aquest curs, a causa del confinament, no ha estat possible realitzar la cloenda del projecte presencialment com s’ha fet cada any, però sí que s’ha pogut fer de forma virtual.