Celebrat el “1r Congrés Petits Científics de l’Alt Empordà”

El divendres 1 de desembre de 2023 s’ha celebrat el 1r Congrés Petits Científics de l’Alt Empordà. L’acte ha tingut lloc al Patronat de la Catequística de Figueres i hi han participat alumnat de cicle superior de primària de l’Escola Sant Pau, l’Institut Escola Josep Pous i Pagès, La Salle Figueres i el Col·legi Escolàpies Figueres. Els escolars han estat els veritables protagonistes del congrés en el que ells mateixos són els qui han presentat les comunicacions dels treballs que prèviament havien preparat en els seus centres. En total s’hi han escoltat vuit comunicacions davant de més de 250 assistents. La temàtica de les comunicacions han estat totes al voltant de la figura del científic català Joan Oró de qui aquest 2023 se n’ha celebrat el centenari del seu naixement.

Des del Servei Educatiu de l’Alt Empordà es reconeix i es felicita tant a l’alumnat com del professorat que els ha acompanyat per la la bona feina feta.