Tancament de centres -Comunicat 9- (20/03/2020 l 11:19)

Benvolgut equip directiu,

Avui fa una setmana del tancament dels centres escolars i haurem d’anar-nos adaptant a la nova situació. El teletreball i les videoconferències estan a l’ordre del dia. Hi ha centres que ja han fet claustres per videoconferència. Aquestes noves possibilitats, i d’altres, les haurem d’anar explorant mentre no tornem a la normalitat.

Molt aviat, la senyora Mar Camacho i Martí, directora general d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, acabarà d’enllestir el Pla de centres educatius en líniaSe us farà arribar tan aviat com sigui possible.

Ahir al vespre es va emetre el comunicat Educació suspèn tots els procediments i tràmits administratius que són de la seva competència” (v. comunicat annex). A l’ajornament de tots els tràmits relacionats amb la preinscripció i matrícula de l’alumnat dels diferents ensenyaments, en totes les etapes, que ja va anunciar el Departament, s’hi suma la suspensió dels procediments i tràmits que s’hi detallen.

Com ja us vàrem dir, qualsevol incidència s’ha de vehicular a través de l’inspector/a del vostre centre, que la traslladarà segons convingui. En el cas dels Serveis Educatius ho fareu a través del vostre Coordinador. No dubteu a fer qualsevol consulta.

Utilitzeu el Portal de Centre i la XTEC com a eines habituals de consulta i informació. El Portal de Centre és on es publiciten les informacions oficials.

No oblideu estar pendents del correu electrònic del centre.

Gràcies per la vostra col·laboració, la vostra bona feina, la predisposició i comprensió en aquesta situació en què ens trobem. Entre tots ho farem tot i ens en sortirem.

Ben cordialment,

Martí Fonalleras