La Xarxa de Competències Territorial (XCT11) està formada per un equip de docents que desenvolupen el treball per competències als seus centres, elaboren instruments de suport per orientar els processos de reflexió i la gestió del currículum, i comparteixen processos d’autoavaluació.
Aquest curs 2024-25, setè any de la xarxa 11, en formen part els següents centres de l’Alt Empordà:
| Escola de Llers | Escola Empúries (L’Escala) | Escola de Pau |
| Escola Ruiz Amado (Castelló d’Empúries) | CEE Mare de Déu del Mont (Vilafant) | Escola Els Grecs (Roses) |
| Escola Sant Pau (Figueres) | Escola L’Esculapi (L’Escala) | ZER Les Salines |
| Escola Ramon Muntaner (Peralada) | Escola Carme Guasch (Figueres) | ZER Requesens |
| Escola Fluvianets (l’Armentera) | Cor de Maria (Figueres) | Escola Joan Reglà (Bàscara) |
| Escola Pompeu Fabra (Llançà) | Escola Salvador Dalí (Figueres) | Escola Joana d’Empúries (Castelló d’Empúries) |
| Escola Narcís Monturiol (Roses) | INS Illa de Rodes (Roses) |
En total a la comarca hi ha 20 centres implicats a la Xarxa de Competències, amb 39 coordinadors/es dels grups impulsors de centre.
El fet de pertànyer a una xarxa docent entre iguals, com la Xarxa de Competències Bàsiques, empeny a crear espais pedagògics en el si de cada centre i a aprendre dels altres centres en un context de formació contínua entre iguals, que combina l’acció i la reflexió, amb la finalitat de consolidar projectes educatius transformadors i basats en el treball en equip de tots els agents de la comunitat educativa. La Xarxa CB inicial es va posar en marxa fa més de 20 anys, i s’ha anat ampliant arreu de tota Catalunya. +info
Accés a:
- WEB PRINCIPAL XARXA COMPETÈNCIES BÀSIQUES (XTEC)
- ENTORN ODISSEA (cal identificar-se amb usuari xtec)
- JORNADA ANUAL
- XCB – NODES
- Blocs XCBT per editar el bloc cal identificar-se a: https://blocs.xtec.cat/
- RECURSOS PER A LA FORMACIÓ


