Presentació projecte “FER.CAT “Ensenyant a emprendre a les escoles del món rural”

FER és un projecte de cooperació multilingüe (català, aranès, castellà, estonià i anglès) que té l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor entre l’alumnat de 5è curs d’Educació Primària de les escoles ubicades en territoris rurals i enfortir les relacions entre infants, emprenedors/es i territori.

Jornada de presentació del Projecte dia 26 de setembre al CRP de l’Alta Ribagorça a les 12:30h

Assistents : Escola Ribagorçana i ZER Alta Ribagorça ( Escola Vall de Boí, Escola Espluga Serra , Escola Vidal i Abad- Vilalller)