Experiència Didàctica – Els ulls de la història
16/12/24L’Agència Catalana de Patrimoni Cultural, ens adrecen la proposta l’Experiència Didàctica Els ulls de la història, que té com a objectiu apropar el patrimoni cultural català a l’alumnat de primer cicle de secundària mitjançant l’ús de tecnologies innovadores i narratives contemporànies.
Descripció
Aquest programa forma part del projecte Els… Llegeix més»
Concurs de WhatsApp relats 2025
12/12/24
El dia 15 de gener de 2025 se celebra el IX Concurs de WhatsApp relats 2025.
Adreçat
4t d’ESO i nivells equivalents dels centres educatius de l’Alt Pirineu, Aran i Andorra.
Data, lloc i hora
Els relats s’hauran d’escriure i enviar el dia 15 de gener de 2025. Els treballs es faran… Llegeix més»
VídeoMAT
12/12/24
VídeoMAT és un projecte en el qual l’alumnat creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest les aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn.
L’objectiu del projecte és contribuir a promoure en l’alumnat una vivència de les matemàtiques que incorpori les… Llegeix més»
7a edició de #científiques
09/12/24La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST) organitzen la setena edició de #100tífiques, aquest any canvien el nom per donar pas a #científiques. El… Llegeix més»
Informatiu Desembre 2024
02/12/24
Activitats formatives PFZ 2n torn
Inscripció a les activitats… Llegeix més»
El club de la lluita per la igualtat. CONTE
25/11/24El conte infantil El club de la lluita per la igualtat, és una publicació del Departament d’Igualtat i Feminisme que reafirma el compromís amb la construcció d’una societat més justa i lliure de discriminacions.
El conte vol treballar de manera clara i accessible les diverses formes… Llegeix més»
Premis Baldiri Reixac
20/11/24
Nova edició dels Premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla. Els Premis Baldiri Reixac, coneguts com “Els Baldiri,” són guardons anuals que premien escoles amb projectes educatius que utilitzen l’art i la cultura per transformar l’educació i la societat. Amb el lema “La cultura,… Llegeix més»
XI Concurs de relats curts: “Me’n contes un de ciència?“
18/11/24Emmarcat en la Setmana de la Ciència del 8 al 17 de novembre trobem el concurs Me’n contes un de ciència?, organitzat per l‘ICE de Lleida.
Aquest concurs té com a objectiu fer palesa la necessitat de fer un bon ús de la llengua en totes les àrees… Llegeix més»
A PLE PULMÓ – La Marató de TV3
15/11/24Aquest any, la 33a edició de La Marató de TV3, estarà dedicada a les malalties respiratòries A PLE PULMÓ, aquesta és farà del 15 de desembre de 2024.
Com cada any es fan unes sessions de divulgació adreçades a centres educatius de tot Catalunya. Les… Llegeix més»


Segueix-nos!