Estada transpirinenca: Institut la Valira РColl̬ge Jean Mermoz

Els alumnes de 1er ESO de l’institut La Valira de la Seu d’Urgell i els alumnes de català de 3ème i 4ème del Collège Jean Mermoz de Sant Llorenç de la Salanca han sigut els  protagonistes de la  primera estada conjunta entre un centre del Nord i un centre del Sud. Les activitats que hem realitzat – descoberta de Prada, itinerari al Castell de Rià i visita a Sant Miquel de Cuixà amb un taller de societat medieval-,  ens han servit per descobrir els lligams que ens uneixen i treballar la competència lingüística d’uns i altres.  L’experiència ha estat del tot enriquidora tant pels alumnes, com pel professorat i per a nosaltres també.

Alumnes del Nord i del Sud llegint l’auca del Castell de Rià en els vestigis del mateix Castell

Desitgem tornar-nos a trobar ben aviat!

Foto dels participants de l’estada transpirinenca amb Sant Miquel de Cuixà de fons.