Estada Escola Marta Mata

escola mart mata.redimensionada
La comunitat de grans de l’Escola Marta Mata a les afores de Sant Miquel de Cuixà

La comunitat de grans de l’escola Marta Mata de Vilanova del Camí ha tingut l’honor de ser la primera escola que ha realitzat una estada a l’EdA del Canigó. Han sigut cinc dies intensos en què els nins i nines han après a interpretar mapes, recollir dades meteorològiques, entendre les diferències entre llegendes i història, interpretar diferents tipus d’ecosistemes, empatitzar amb els exiliats que varen refugiar-se en aquestes contrades i com caminant, rere cada pas sempre hi ha quelcom a descobrir.  Cinc dies  d’experiències, descobertes, aventures, emocions i en fi plens de coneixences. Han marxat doncs amb la maleta ben farcida per continuar aprenen a partir de les experiències de camp.  Des d’aquí els donem les gràcies ja que gràcies a ells també nosaltres hem après molt. Fins la pròxima!

20151110_151954.redimensionada
Foto de grup baixant de Sant Martí de Canigó