Bee-Bots i seqüències temporals

imagesTítol de l’activitat: Bee-Bots i seqüències temporals
Centre educatiu: Mil.lenari
Autor/a/: Àfrica Pérez Chacón
Nivell/s educatiu/s: P4

Informació bàsica: Breu descripció, recursos utilitzats, dimensions i competències que es treballen, …

Distribuïm pel taulell tres escenes desordenadament, els alumnes ha de decidir com ordenar-les .
Seguint un raonament lògic i consensuat entre tots.
Un cop decidit qui comença la programació per arribar fins a la primera imatge ,segueixen la resta dels tres companys completar l’activitat.

Objectius de l’activitat

  • Aprendre cooperativament a programar la Bee-bot
  • Orientar-se en l’espai.
  • Potenciar la capacitat comunicativa ,expressió oral

Desenvolupament de l’activitat: Organització, seqüenciació, …

Grup de tres alumnes
Seqüències  de tres imatges
Taulell
Una bee-bot
Una cançó per decidir qui començarà primer

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>