Wapps .cat

Wapps .cat, el concurs de creació de llocs web i aplicacions mòbils per alumnes des d’últim cicle de primària fins a grau superior, ja està en marxaEnguany en celebrem l’11a edició.
Participa!
Fes que els teus alumnes creïn un lloc web de manera gratuïta amb un domini .cat i puguin mostrar els projectes que desenvolupen a l’aula a tot el món a través de qualsevol dispositiu.

La digitalització a l’aula avança cada cop amb més força i la Fundació .cat us ofereix l’oportunitat de no quedar-vos endarrere.

A més, els pròxims mesos d’octubre i novembre oferim formació al professorat amb la col·laboració de la URV i aquesta és reconeguda pel Departament d’Educació. Encara ets a temps d’inscriure’t, no ho dubtis i forma’t!

Si tens qualsevol dubte sempre ens podràs trobar a info@wapps.cat o al 678020169.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *