Robotseny+Montquímic 2022

Aquest dissabte 28 de maig al matí tindrà lloc la Robotseny+Montquímic ’22 al Parc de la Rectoria Vella de Sant Celoni i hi esteu convidats! Hi haurà 20 centres de 10 municipis amb una representació dels 800 alumnes als que han treballat el projecte!

Què és?

Robotseny és un projecte d’àmbit comarcal (Baix Montseny) que desenvolupa les competències científiques, tecnològiques i creatives dels alumnes tot treballant de forma cooperativa.

Com ho fem?

Per desenvolupar aquestes competències s’aprèn a dissenyar i programar robots, i es promociona el mètode científic mitjançant reptes comuns i donant especial pes a la originalitat en la seva resolució. Aquest any hem comptat amb la col·laboració de l’Oficina Europea de Recursos per l’Educació Espacial (ESERO) i el Centre de recursos pedagògics específics de suport a la innovació i la recerca educativa (CESIRE).

A qui va dirigit?

El projecte es du a terme a l’aula i té una posada en escena en forma de mostra i torneig l’últim dissabte del mes de maig. Hi poden participar els alumnes dels centres educatius del Baix Montseny des de 5è de primària fins a ESO.

Tot aquest projecte surt gràcies a la col·laboració entre els Ajuntaments, Empreses, Centres Educatius i Servei Educatiu Vallès Oriental 3.

👉Adjuntem les webs per si en voleu saber més així com el flyer de la Jornada.