PLAY & LEARN

Play & learn és un joc que reprodueix una població, on es troben 12 escenaris, perquè nens i nenes aprenguin a pensar i actuar seguint les bases d’una mobilitat cívica i segura.
En una societat canviant i una mobilitat en evolució constant, l’alumnat pot conèixer com:
  • Moure’s per la ciutat caminant o anant amb bicicleta o patinet
  •  Preparar-se per anar amb bicicleta, patinet o skate
  •  S’han de comportar al transport públic
  •  S’ha d’actuar quan pugen en un cotxe
  •  Identificar els principals senyals de trànsit

OBJECTIUS

• Desenvolupar I’autonomia i la responsabilitat dels nens i nenes en els seus desplaçaments.
  • Ajudar-Ios a prendre consciència de la importància de la seguretat viària.
  • Afavorir els hàbits i les actituds que previnguin accidents de trànsit.

COM ES POT JUGAR?

Els educadors s’han d’enregistrar a www.raccmoutb.cat on tindran accés als continguts i recursos del joc, a més d’una guia didàctica.
L’accés específic per a educadors permet la possibilitat de generar grups i competicions entre l’alumnat, creant els seus accessos i perfils (no es demanen dades personals).