MESTRES SÈRBIES VISITEN L’ESCOLA SALVADOR SANROMÀ

L’escola Salvador Sanromà de Llinars del Vallès ha gaudit d’una setmana molt especial. Us compartim l’article que ens han fet arribar: Tres mestres Sèrbies han vingut des del seu país a visitar-nos, per compartir experiències, aprendre noves metodologies de treball i després, un cop al seu país, poder aplicar  el que han après.

La visita s’emmarca dins dels projectes Erasmus+ KA1, en el què l’escola participa. Les mestres Sèrbies venen de l’escola “PU RADOST”, de la ciutat de NOVI BANOVCI, on tenen alumnes de 0 a 7 anys. Cada dia han observat i participat de les sessions d’un nivell diferent, des de P3 fins a 2n. Han fet activitats tals com: racons de treball, robòtica, capses d’aprenentatge, “escape classroom”, art in English, música, rutines diàries en anglès, etc.

No només les mestres Sèrbies han aprofitat i après noves maneres de treballar, també l’escola i tots els mestres i les mestres hem compartit amb elles les seves experiències i ens hem retro-alimentat els uns dels altres. Tenim moltes noves idees que poc a poc anirem posant en pràctica.

Volem encoratjar tothom a participar en aquests tipus de projectes, ja que considerem que són molt profitosos per a tota la comunitat educativa.