La ciència en primera persona: 2 conferències a Cardedeu i Sant Celoni per a alumnes d’ESO i Batxillerat

Dins de la Setmana de la Ciència, el Departament d’Ensenyament conjuntament amb la Fundació Catalana de la Recerca i la Innovació han organitzat més d’un centenar de xerrades que s’han realitzat silmultàniament en diferents instituts de tot Catalunya.

A la nostra zona, s’han fet dues de les conferències:

• ” Per què dedicar-se a la paleontologia?” a càrrec de l’investigador Isaac Casanovas per als alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Baix Montseny de Sant Celoni i de l’Institut Escola La Tordera de Santa Maria de Palautordera.
  • “La investigación en el CERN y el LHC: Del Big Bang al bosón de Higgs y más allá mediante el Big Data” a càrrec de l’investigador Antonio Pérez-Calero per als alumnes de primer de Batxillerat de l’Institut Arquitecte Manuel Raspall de Cardedeu .