Jornades d’Àmbit Matemàtic

XXII Jornada de Docència de la Matemàtica 2022, “Parlem i compartim”

Organitzada conjuntament per Ademgi i el grup Perímetre de mestres de matemàtiques de Girona i amb el suport de la UdG i de la Càtedra de didàctica de la Matemàtica Maria Antònia Canals. A la jornada s’ofereixen dues conferències plenàries i una quinzena de comunicacions i tallers

• Destinataris: Docents de matemàtiques d’infantil, primària i secundària.

Taller d’InstaMaps: Com crear mapes amb l’alumnat.

Voleu saber què ens ofereix el visor Instamaps de l’ICGC? Com fer mapes, itineraris,… amb Instamaps? Voleu aprendre a fer mapes a partir de la vostra base de dades, de la de l’IDESCAT,….Compartir mapes amb l’alumnat? Voleu saber com compartir el meu mapa al web o blog del centre? Des del CESIRE us proposem un taller per conèixer i fer pràctiques amb el visor INSTAMAPS de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya.

• Dates: 14 i 21 de febrer de 2022 de 18 a 20 h.
  • Lloc: Cesire. Avda Drassanes 8-10. Barcelona.
  • Inscripció

Jornada Anual de l’Associació Catalana de Geogebra

La jornada d’enguany té com a lema “I tu, com fas servir el GeoGebra?”. A la jornada hi trobarem dues conferències plenàries, “Les matemàtiques de les rajoles” a càrrec d’en Ramon Tejedor, i “Un paseo por el mundo de las superficies” de Jose Manuel Arranz, a més de 15 comunicacions i tallers. La jornada es celebrarà en format virtual i compta amb la col·laboració del CESIRE.