Jornada d’escacs i educació

El Programa “Escacs a l’escola” celebra el seu 10è aniversari amb una JORNADA D’ESCACS I EDUCACIÓ el dia 21 de maig, a les instal·lacions de l’Escola Sant Bernat Calvó de Vila-seca.

Durant la Jornada s’oferiran diversos tallers, xerrades i presentacions de diverses temàtiques que esperem que siguin del vostre interès. També comptarem amb una zona d’expositors i amb un espai infantil que oferirà diverses propostes d’escacs per als alumnes  que també hi vulguin participar.

Tots els actes de la jornada són gratuïts i us podeu apuntar als que més us vingui de gust. És important, però, que aneu formalitzant les inscripcions perquè algunes activitats tenen places limitades. D’altra banda, tenir una previsió de gent amb antelació també ens ajudarà a una millor organització.

Esperem que les propostes que us presentem siguin del vostre interès i us animem a participar-hi, així com també us demanem que ens ajudeu a difondre-ho!!!

INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS A LES XERRADES I TALLERS: CLICA AQUÍ

INSCRIPCIONS A LES ACTIVITATS INFANTILS: CLICA AQUÍ