V Jocs Florals Escolars de Catalunya curs 2017-2018

Per fer la inscripció cal omplir el FORMULARI D’INSCRIPCIÓ abans del 2 de març

NOVETAT!! CATEGORIA H: CONTE AUDIOVISUAL IL·LUSTRAT i Canal Super3

Els Jocs Florals Escolars de Catalunya constaran de quatre fases:

• 1a fase
    Presentació dels treballs seleccionats pels centres
  • La modalitat pot ser poesia, prosa i conte digital només per a la categoria H.
  • El tema és lliure.
  • Els treballs presentats, un per categoria, poden ser individuals o col·lectius (màxim 3 alumnes). La categoria H ha de ser col·lectiu sense límit de participants.
  • El treballs col·lectius només es podran presentar a les categories A, D, E i H.
  • El centre ha de garantir que els treballs presentats són originals, de creació pròpia.
  • Més informació, aquí a les BASES dels V Jocs Florals.
  • 2a fase
    Constitució jurat zones

Els Serveis Territorials constituiran diferents jurats per categories.
    Cada jurat n’escolliran set que passaran a la tercera fase. CRP comunicaran als centres, quins han estat els treballs preseleccionats de la zona per a participar a la fase territorial del dia 4 de maig de 2018.
  • 3a fase
     Acte Fase Territorial Jocs Florals Escolars de Catalunya, 4 de maig de 2018  al TecnoCampus (Mataró)

• 4a fase
    Acte final a INEFC (Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya ), 16 de juny de 2018 Adreça Passeig de l’Estadi numero 12-22 Barcelona.Els treballs guardonats es publicaran a la pàgina web oficial dels Jocs Florals Escolars.