ESC Salvador Sanromà: Blended Mobility Czech Republic

L’escola Salvador Sanromà, dins del seu projecte Erasmus+ GIANTS, ha realitzat la primera Blended Mobility amb les escoles sòcies del seu projecte europeu (Polònia, Grècia, Finlàndia i República Txeca).

Aquesta activitat ha estat la solució a la situació actual respecte la Covid-19 on la mobilitat presencial a República Txeca no ha estat possible. Durant la setmana del 7 a l’11 de febrer les 5 escoles sòcies, tant alumnes com docents, han dut a terme diferents activitats i han  compartit experiències.

L’alumnat ha gaudit de tallers i activitats relacionats amb els principis de la física a través de les joguines i ha après a crear caceres del tresor amb codis QR. El professorat, per altra banda, ha dut a terme tallers relacionats amb l’aula del futur (Future Classroom Lab) i realitat augmentada aplicada a l’Art.

L’últim dia de la Blended Mobility, l’alumnat participant l’ha dedicat a realitzar les presentacions de les activitats que han anat fent durant la setmana i que posteriorment, han presentat i compartit amb la resta de companys. Els docents participants també han compartit els tallers amb la resta del claustre.

Informació del Blended www.ourerasmus

Escola Salvador Sanromà de Llinars del Vallès