Concurs de Comunicació Oral

El Departament d’Educació ha posat en marxa el concurs Jo tinc la paraula per millorar la comunicació oral dels estudiants d’ESO i batxillerat.

💥EL PREMI ÉS UN CURS PER A YOUTUBERS de creació i edició de continguts.

Concretament, es proposa als alumnes l’enregistrament d’un vídeo, amb l’objectiu que reflexionin sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç.

El concurs s’emmarca dins del programa “Tenim la paraula”, que es va iniciar el curs passat per millorar les habilitats comunicatives orals de l’alumnat, i que ja compta amb la participació d’uns 850 professors d’arreu de Catalunya.

👉SABER-NE MÉS

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *