Col·labora amb les postals solidàries!

L’Escola l’Avet Roig amb el suport de l’Ajuntament de Sant Celoni aquest curs promou un nou Servei Comunitari: Postals Solidàries.

El projecte Postals Solidàries té com a objectiu la creació artística, exposició i venda de postals amb finalitat solidària i cooperativa.

La participació és oberta a tota la comunitat educativa: alumnes, familiars, professorat, artistes…, que podran presentar postals creatives i lliures tècnicament, signades al revers.

👉Hi ha una bústia a la Biblioteca i al vestíbul de la nostra escola per deixar oberta la nostra proposta a tota la gent que passi per aquests espais i s’animi a col.laborar. A partir del dia 21 de febrer disposareu d’aquests contenidors de postals on podreu formalitzar la inscripció per recollir les postals i les bases. Després s’hauran de retornar a la mateixa bústia abans del 4 de març i nosaltres les passaríem a buscar el dia següent. També us facilitarem el cartell publicitari.

Totes les postals participants, que seran úniques, se cediran altruistament. S’exposaran des del 15 fins al 27 de març a Can Ramis i durant els dies d’exposició es posaran a la venda. En aquest moment se’n coneixerà l’autor remitent. Les postals tindran un preu assequible i tota la recaptació serà en benefici de l’ONG Tubab.

L’exposició romandrà oberta dins l’horari de l’Oficina de Turisme i hi haurà una franja horària concreta per a la venda de les postals.

VENDA DE POSTALS de 17 h a 19 h els següents dies: 16, 17, 21, 22, 23 i 24 de març.

HORARI OFICINA DE TURISME:

• Dc. 16 (10 h-14 h)

• Dv. 18 (16  h-20 h)

• Ds. 19 Festiu (10 h-14 h)

• Dg. 20 (16 h-20 h)

• Dc. 23 (10 h-14 h)

• Dv. 25 (16 h-20 h)

• Ds. 26 (10 h-14 h)  i (16 h -20 h)

El primer dia de l’exposició, el 15 de març,  hi haurà una inauguració a les 18 h, en la que hi esteu convidats/des.

Us adjuntem una mostra perquè veieu la postal que us facilitarem. Animeu-vos ajudar a l’ONG Tubab!!!!!!