Formacions. Fabricació digital i cultura maker.

Aquest curs impulsem una nova formació centrada en la creació digital i la cultura maker amb sentit, una proposta que vol donar resposta als reptes actuals de l’educació i la societat digital.

La cultura maker és molt més que tecnologia: és aprendre fent, experimentar, compartir i innovar. Amb aquesta formació volem capacitar el professorat i els equips docents perquè puguin incorporar eines digitals i pràctiques creatives a les aules, sempre amb un propòsit educatiu i transformador.

Enllaç a la inscripció:

Formació obertaCultura maker i fabricació digital amb sentit. Seu CardedeuSecundàriaEnllaç inscripció >>>Oberta
Formació obertaCultura maker i fabricació digital amb sentit. Seu LlinarsInfantil i PrimàriaEnllaç inscripció >>>Oberta

Els objectius principals de la formació són:

  • Descobrir i posar en pràctica tecnologies i eines de creació digital (tall laser, impressió 3D, tall vinil.. ).
  • Potenciar la cultura col·laborativa i experimental pròpia del moviment maker.
  • Donar eines al professorat per desplegar la competència digital a les escoles i instituts amb sentit i coherència.
  • Fomentar projectes interdisciplinaris que connectin amb els interessos de l’alumnat i amb el seu entorn.

📍 On es fa la formació?

A les dues seus de la zona:

  • Cardedeu.
  • Llinars

Apostem perquè aquesta experiència sigui propera i accessible, generant comunitat de pràctica entre els centres i promovent l’intercanvi d’idees i recursos.

👉 Aquesta formació és una oportunitat per repensar el paper de la tecnologia a l’aula i avançar cap a una educació més creativa, participativa i significativa.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut