Estem atents al Cardadeu CoEduca!

Cardedeu ha estat un dels municipis pioners a l’hora de dur a terme un projecte de coeducació transversal, integral i participatiu a totes les escoles bressol, d’educació Primària i Secundària, tant a nivell de professorat, alumnat i famílies.
Per tal de donar continuïtat al projecte Cardedeu Coeduca, l’any 2018 es va constituir la Taula Municipal de Coeducació, formada per persones de Cardedeu de diversos àmbits i amb la voluntat d’estendre la coeducació més enllà de les escoles. L’objectiu de la Taula és idear, dissenyar, implementar i difondre iniciatives locals per tal que la coeducació es converteixi en un element significatiu i útil per a tots els agents del poble: entitats, equipaments, xarxes de comerç, associacions veïnals i ciutadania en general.
L’any passat van iniciar la campanya “Dona-li la volta” i aquest any també estan immerses en un projecte molt il·lusionant… Però no us podem avançar res més!
Podeu seguir-los a les xarxes (InstagramFacebook, Twitter Youtube).