DIA MUNDIAL DE CONSCIENCIACIÓ SOBRE L’ATURADA CARDÍACA

Enguany, malgrat les limitacions que estem vivint, molts centres de la zona han celebrat el 16 d’octubre amb èxit.👏👏👏

L’escola Mil·lenari, l’escola Mogent, l’escola Cor de Maria, el SI Can Record, l’Institut Francesc Ferrer i Guàrdia, l’Institut d’Argentona, l’Institut Baix Montseny, l’escola Salvador Sanromà, l’escola Joan Casas, l’escola Fontmartina, i La Salle Sant Celoni tenen molt present la importància de l’objectiu de la jornada. Enguany participen al Seminari de coordinació del Programa de Suport Vital als centres docents i ens han fet arribar aquest recull que us mostrem de les activitats de conscienciació que van fer divendres passat.

👉https://padlet.com/jessrs21ster/hc37xq952kc34ul4👌

A part de totes les activitats de conscienciació que podem veure a les fotos anteriors també han fet aquests punts de llibre: