El programa LECXIT busca 15 nous voluntaris a Terrassa

Deu escoles de Terrassa, fa anys que participen al programa LECXIT, que té per objectiu impulsar l’èxit educatiu a través de la millora de la comprensió lectora. Alumnes de secundària passen, voluntàriament, una hora a la setmana amb nens i nenes de 4rt, 5è i 6è de primària i els ajuden a llegir i entendre la lectura en un entorn relaxat. En aquest cas són estudiants de l’Institut Cavall Bernat amb alumnes de l’Escola Sant Llorenç. Després de deu anys la Fundació Bofill, que impulsa el programa, ha decidit avaluar per primera vegada el seu impacte a través de l’anàlisi de nous grups a les escoles Ramon y Cajal i Salvador Vinyals. És per això que busca 15 noves persones voluntàries que, fins el maig, dediquin una hora setmanal a un infant. (Enllaç a la notícia)