Xerrada del Sr. José Carlos Ruiz: Pensament crític i identitat (claus pel benestar emocional de l’alumnat)

El proper dimarts dia 17 de gener de 2023 a les 17’15h. durem a terme una xerrada sobre Pensament Crític i Identitat a càrrec del Sr. José Carlos Ruiz. Serà en format telemàtic.
Tractarà la necessitat de treballar aquest tipus de pensament amb el nostre alumnat, per tal de construir-se una identitat pròpia i sòlida. Donarà pautes per aplicar a l’aula i contribuir a la
consecució de dos dels vectors sobre els quals es desplega el nou currículum: Benestar emocional i Ciutadania democràtica i consciència global.
Les persones interessades es poden inscriure al següent FORMULARI abans del dimarts 10 de gener. Us convidem a visitar el seu espai web per veure les seves intervencions en ràdio i televisió i conèixer més sobre el José Carlos Ruiz.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *