Píndola 2: Estratègies per ajudar a afrontar la malaltia greu i/o la mort d’un membre de la família durant el confinament

Des de l’Equip de Psicopedagogs de l’EAP estem el·laborant una sèrie de Píndoles per a l’Assessorament sobre temes diversos que considerem d’especial interès per als centres educatius durant aquest període de confeniment.

La Primera que us compartim es la PINDOLA 2 per a l’Assessorament: “Estratègies per ajudar a afrontar la malaltia greu i/o la mort d’un membre de la família durant el confinament“. (Les Píndoles 1 i 3 les publicarem en breu):

És un document adreçat als docents o tutors que es trobin amb la necessitat d’haver de donar suport a aquelles famílies i alumnes que estiguin vivint una situació de dol durant el confinament. S’ha redactat amb la finalitat que sigui un document de consulta simple i àgil. L’objectiu és poder aportar els coneixements bàsics que considerem necessaris i oferir algunes idees per a la seva intervenció. Però sobretot pretén ajudar al fet que el professorat agafi la seguretat necessària per fer aquella trucada o videoconferència que acompanyi al seu alumne, malgrat la distància.

El podeu descarregar en aquest enllaç (AQUÍ)

Nota: Clicant a sobre d’aquest icona accedireu al vídeo-presentació del document.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *