Píndola 3: Acompanyar en el BENESTAR EMOCIONAL (Primària i Secundària)

La situació d’excepcionalitat que hem viscut a causa de la COVID-19 ha canviat de forma dràstica la manera com l’escola es relaciona amb els alumnes i les seves famílies. Aquest fet fa que les competències transversals esdevinguin fonamentals en aquests dies de confinament.

L’acompanyament a l’alumnat i les seves famílies serà l’actuació que ha de vertebrar la vostra activitat.

En aquests dos documents trobareu recursos per treballar de forma específica el benestar emocional en el retorn a l’aula i pautes per treballar amb alumnat i les seves famílies, ja sigui a l’etapa d’Infantil i Primària, com a l’etapa de la Secundària.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *