e-Fira Connecta’t a l’FP

L’e-Fira es celebrarà del 19 al 23 de març de manera virtual i va dirigida a l’alumnat que tingui dubtes específics a l’hora de triar el seu itinerari formatiu de formació professional.

A partir del dia 15 de març es pot accedir al web connectafp.cat, per a registrar-se i poder fer la inscripció a les xerrades específiques de grau mitjà, grau superior i a les xerrades generals. Caldrà confirmar el registre.

Prèviament a la inscripció, és interessant dedicar una estona amb els alumnes a treballar sobre els seus interessos professionals, a través del dossier Tria el teu itinerari.

A partir  també del mateix dilluns 15 de març es podran fer les inscripcions als punts d’orientació personalitzada.

El registre i  la inscripció són individuals i  és molt important que garantiu un bon acompanyament a l’alumnat perquè aprofitin les activitats a les quals s’inscriuen.

El dia 19 de març es podrà accedir a la totalitat dels recursos que ofereix el web.