El Departament d’Educació, en compliment de la Instrucció 8/2020, de 24 de novembre, de la Secretaria d’Administració i Funció Pública, sobre l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació a l’Administració de la Generalitat de Catalunya, dota el seu personal del correu electrònic corporatiu o laboral @xtec.cat per exercir les funcions que té encomanades. Per tant, és obligació i responsabilitat de cada treballador o treballadora atendre el correu corporatiu personal ja que són el mitjà de comunicació preferent del Departament.
És imprescindible doncs, tenir el correu xtec actiu i atès per tal de poder realitzar tota una sèrie de gestions relacionades amb la vostra activitat professional:
-
-
- Aquestes credencials s’utilitzen per a fer les inscripcions a les activitats del Pla de formació de zona. A través de l’espai “les meves activitats” podeu revisar les vostres sol·licituds i consultar les assignacions.
-
-
- II. A l’espai “els meus certificats” hi trobareu l’accés a l’aplicació des d’on podeu consultar i descarregar els certificats de les formacions que heu fet al llarg de la vostra vida docent.III. Des de l’espai “la meva formació”, pots revisar i canviar les teves dades personals. És important que a l’apartat de correu electrònic hi consti el teu correu xtec i que hi hagi un telèfon de contacte.
- Et facilitem una petita guia pas a pas per si et cal canviar les teves dades:
-
- IV. Aquestes credencials també us ofereixen accés a tota una sèrie de serveis telemàtics i incorpora elements i funcionalitats avançades de col·laboració i comunicació. Descobriu-los a l’espai “la meva xtec”.
V. Podreu connectar-vos a la xarxa wifi Eduroam que està disponible a tots els centres educatius que participen en aquest programa Europeu.
Necessiteu tramitar un nou usuari o usuària de correu xtec? No recordeu la contrasenya? Teniu algun dubte sobre el seu funcionament? Doneu un cop d’ull a l’espai “atenció a l’usuari”, hi trobareu els procediments i respostes als vostres dubtes.