Geometria 3D

beebots-geometria_3dTítol de l’activitat: GEOMETRIA 3D
Nivell: 2n de Primària
Dificultat: Té tres nivells de dificultat.
Descripció de l’activitat: L’activitat té tres nivells de dificultat:
– Nivell fàcil
Cada alumne disposa el bee bot en el lloc d’inici i agafa una carta blanca, llavors ha d’anar al lloc que indiqui aquesta. Cada carta pot tenir 3 o 4 possibilitats, ja que hi ha 3 o 4 imatges amb aquesta forma.
– Nivell mitjà
Cada alumne disposa el bee bot en el lloc d’inici i agafa una carta gris, llavors ha de passar pels llocs que l’indiqui. En aquestes cartes es tracta de que el nen faci un recorregut i pensi per on ha d’anar el bee bot. Per facilitar la feina d’establir un recorregut hi ha unes plantilles plastificades per a que els nens/es dibuixin quin és el recorregut del bee bot.
– Nivell alt
Cada alumne disposa el bee bot en el lloc d’inici i agafa una carta gris, llavors ha de passar pels llocs que l’indiqui. En aquestes cartes es tracta de que el nen faci un recorregut i pensi per on ha d’anar el bee bot. No s’utilitzaran plantilles, cada nen ha de pensar i programar el beebot per a que faci el recorregut sense planificació escrita.

Material adjunt:
Les targetes (blanques i grises)
El tapís de l’activitat
La plantilla de planificació
Fitxa descriptiva

*En el document on estan les targetes s’adjunten també els dibuixos geomètrics per separat per tal de poder crear l’activitat sense el taulell imprès. Amb targetes soltes.