Estrelles de Nadal

Aquest curs 2016-2017, a l’Institut Els Pallaresos, hem començat Programació amb els alumnes que cursen la matèria optativa de Tecnologia a 4t d’ESO.

De moment només utilitzem Arduino-Uno i LEDs. Després d’unes quantes pràctiques, el grup de la professora Meritxell Rovira ens hem atrevit a desitjar unes Bon Festes a tota la comunitat educativa del nostre centre amb estrelles i arbres amb una il·luminació ben Nadalenca.

Material:
Per realitzar cada projecte, els alumnes han disposat d’un Arduino-Uno, 6 LEDS de colors (amb les seves resistències de 220), cables de prototip i moltes ganes!!

Descripció:
Al vídeo adjunt podreu veure els resultats: s’han programat diferents il·luminacions controlades per polsador, aquestes es corresponen a una intermitència seqüencial, a una encesa en cascada, a una encesa de LEDs simultanis, i a una encesa al·leatòria.

Esquema:

Programació amb Arduino IDE:

Programació amb mBlock:

Descàrregues:
Web shiny buttons. Vector illustration.Web shiny buttons. Vector illustration.