“Consciència Holística”

El dimarts dia 2 d’abril de 2019 a les 17.30h  i al CRP de la Segarra s’oferirà una xerrada-col·loqui on ens presentaran propostes, orientades a donar a conèixer l’enfocament holístic, aplicat a l’educació.

Per assistir-hi, cal inscriure’s: telèfon 973 53 29 64, o, a través del formulari.

En una professió com la de mestre/a on el protagonista és l’ésser humà, cal estar en formació constant. La pràctica de la docència exigeix i desperta necessitats de formació, no només a nivell d’aprenentatges conceptuals, sinó també a nivell de procediments, recursos, estratègies i, encara que sovint no es té en compte, exigeix un alt nivell de coneixement i de formació en l’aspecte humà.

Des del Centre de Creixement Personal i Escola d’Estudis Integrals, ESTEL, ens fan arribar les seves propostes de Formació en Educació Holística pensades per a docents de tots els nivells educatius.

ESTEL és un centre dedicat  al desenvolupament integral de les persones, des de  1976, i des de fa cinc anys, també a la formació de professionals de l’ensenyament i pares i mares. Aquesta formació  i xerrades potencien el desenvolupament de les persones en l’àmbit humà, amb la finalitat de completar la formació permanent, que s’acostuma a oferir, més enfocada a aprenentatges conceptuals.
És una formació que potencia els vessants vivencial i didàctic, i la teoria s’elabora a partir de les pràctiques vivencials. La formació té efectes a nivell personal, potencia la cohesió i harmonia de l’equip docent, acompanya el desenvolupament saludable de nens i nenes, potenciant les seves capacitats i fomenta la relació família-docent-escola.

Enllacem:

1. Un vídeo que resumeix el seu enfocament.

2. Cartell divulgatiu de la xerrada.

3. Breu currículum dels professionals que conduiran la xerrada-col·loqui.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *