Curs acompanyament emocional famílies i alumnat

Des de la Fundació Universitat de Lleida proposen el curs Acompanyament Emocional per a Famílies i Alumnat,

Es realitzarà a la Universitat de Lleida els dies 15 i 16 de juliol de 2020, de 9 a 14h del matí. Lloc: Aula 3.11 – Edifici Polivalent – Campus de Cappont – Universitat de Lleida
(C/Jaume II, 71 – 25001, Lleida).

Modalitat presencial.  20 Places.  Preu:  25€

El curs està reconegut com a hores de formació pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

El seu objectiu principal és  millorar les competències emocionals per contribuir al benestar personal i social.

La metodologia combinarà explicacions teòriques amb activitats pràctiques.
El curs serà impartit per la Dra. Gemma Filella, professora de la Universitat de Lleida i coordinadora del màster en Intel·ligència emocional a les organitzacions.
La matriculació del curs és online i es pot realitzar fins al 10 de juliol de 2020

Accés al PDF amb tota la informació del curs.