CESIRE matemàtiques #emquedoacasa #emposoaldia #ARCacasa. TELECANGUR

NODES de CESIRE  Àmbit matemàtic, amb Materials, recursos, documents, vídeos, concursos… relacionats amb l’educació matemàtica. Web antic CESIRE-CREAMAT

Les campanyes del CESIRE continuen en actiu. De forma especial la de Laboratori de Matemàtiques, amb propostes sobre l’ús de materials manipulables.

Especial VideoMAT “queda’t a casa”. Mostra dels vídeos de la col·lecció permanent dels darrers anys del vídeoMAT, fets a les escoles i instituts dels països catalans. En podeu veure molts més a la col·lecció permanent que recull una sel·lecció de les propostes de cada edició.

Cada setmana de confinament se’n destacaran cinc.

Curs en línia “ConfiMaths”. Innovamat ha organitzat una formació en línia per a aquests dies especials de confinament forçat. Està orientada a Educació Primària però té aspectes generals que poden interessar també a secundària. La inscripció gratuïta es fa en aquest enllaç. Les sessions es faran des del seu canal de Youtube.

Blog Confimaths (amb els materials)

Els temes a tractar seran, entre d’altres:

• Estructuració del currículum: continguts, competències i idees centrals.
  • Reptes matemàtics rics i competencials.
  • Aspectes fonamentals de Numeració i Càlcul per als diferents cicles.
  • Matemàtiques a Ed. Infantil.

Podeu seguir la informació al moment al twitter d’Innovamat (@innovamat_cat)

• La comissió Cangur està publicant aquests dies una selecció de problemes de tots els nivells que són autocorrectius en línia. Les propostes es van ampliant. Les podeu compartit amb el vostre alumnat. (TeleCangur)

POSA’T AL DIA

Des del CESIRE han preparat una selecció de continguts del seu web per si esteu en disposició de dedicar una part del vostre temps a activitats autoformatives d’actualització didàctica. Hi trobareu un catàleg de propostes ben variat: de caràcter general, per àmbits de coneixement, relacionades amb la recerca educativa…