Bona acollida de les VI Jornades d’aprenentatge cooperatiu

La comissió d’aprenentatge cooperatiu de l’escola Les Savines ens informa sobre el desenvolupament de la jornada d’aprenentatge cooperatiu celebrada al seu centre educatiu.

Els dies 7 i 8 de juliol s’han celebrat a l’escola Les Savines les VI Jornades sobre Aprenentatge Cooperatiu de Catalunya.

Uns cinquanta docents de totes les etapes educatives han compartit experiències i tallers sobre els diversos àmbits d’aplicació del programa “Cooperem per aprendre, aprenem a cooperar”.
Els mestres i professors han exposat diverses comunicacions amb exemples de l’aplicació d’aquest programa a les aules.
A la jornada inaugural, es va comptar amb la presència de Joan Santacana (paer en cap de Cervera) i Josep Serentill (inspector del Departament d’Ensenyament) que ens van adreçar unes paraules a tots els participants.
A l’acte de cloenda, els representants de la xarxa Khelidon (Universitat de Vic) van lliurar una placa commemorativa a l’equip directiu en reconeixement a la trajectòria de l’escola dins el programa d’aprenentatge cooperatiu.
Les Jornades han estat possibles gràcies a la dedicació de l’equip humà de l’escola Les Savines i al recolzament de la Paeria de Cervera i el CRP de la Segarra.
Les notícies generades durant les jornades i les comunicacions presentades es poden
consultar a l’adreça: https://khelidon.org/es/contenido/jornadas-y-simposios.